en tanke bara, och ett ps

varför plåga sig? varför plåga dig? varför plåga mig? jag blir bara nervös av det.


...




PS! OBS! OBS!. Många har missuppfattat/inte läst texten ordentligt. Jag är INTE med barn. Jag jämförde väntan till skolavslutningen (läs: min frihet), med väntan på ett barn. Det är nämligen nio månader kvar tills jag tar studenten, vilket är samma tid som det tar för ett foster att utvecklas i sin moders mage, för de som inte visste det. Sedan spann jag vidare på det hela och döpte "mitt barn" till Julie (engelskt uttal för det är finast och för att det inte skall ha någon koppling till någon i denna stad), eftersom det är i juli skolavslutningen är. Förstår ni? Bra, läs då inlägget det kom som en smärre chock - jag drar söderut igen, för det är ett bra inlägg. Vissa har även trott att jag skall hoppa av skolan och dra utomlands, men det känns jävligt onödigt då den ändå snart är slut, så det skall jag INTE (hade det dock varit fallet hade jag verkligen inte snackat om nån himla skolavslutning). Denna lite smått dissiga text behöver ni inte ta åt er av om ni inte känner att ni behöver det. Puss.

Kommentarer
Postat av: julie

barnet ska inte förknippas med mig?

2008-11-13 @ 18:17:51
URL: http://phenonema.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0