kissnödig

Sitter nu på bibblan och pluggar-ish. Men jag är såååå jääääävla kissnödig! Orkar inte packa ihop alla grejer, gå och kissa och komma tillbaka en och en halv minut senare för att packa upp allt igen. Palla. Och jag vill inte lämna min tiotusenkronorsdator obevakad här liksom. Önskar jag hade en vän med mig, eller kunde lämna en klon av mig själv här sålänge så jag kunde få kissa.

Jag kanske har utlovat bilder från gotland, men jag har inet orkat ta tag i det där. Dock har jag städat upp och ändrat bakgrund på mitt skrivbord på min kära lilla macbook Njord, och det ser numera ut såhär:


hjärta



Men nu stänger de snart, och jag tänkte hinna kissa innan jag går.

Puss och gonatt vi ses imorgon (då kommer ett ordentligt inlägg!)

Kommentarer
Postat av: Job

köp en sådan där låsgrej jag hade att låsa fast den med! kensingtonlås heter det visst

2008-11-05 @ 22:29:16
URL: http://jobjorn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0