och det blir inte bättre av att jag har dina långkalsonger på mig

Det är fortfarande ljust ute, men det känns som kväll. Sitter och lyssnar på sigur ròs i fotosalen och bara orkar inte ta tag i mitt liv. Men skall ta mig till rökrutan och förhoppningsvis hitta någon att sällskapa med en stund, sen skall jag bege mig ner i mörkret i mörkrummet, framkalla lite bilder så jag har fint att skriva brev på. Till morfar och till Hedvig.

Hedvig hedvig hedvig, du läser inte min blogg men jag saknar dig så himla mycket! Kom hit min fina vän, jag vill sega framför teven med dig (inte för att jag har någon fungerande teve) och dricka te och gå ut och gå och fota massa och bara ha det mysigt. Kan vi inte det? Och på fredagen gå på konsert som vi brukade förr i tiden, och dansa, och låna kläder av varann (visst, det är mest jag som lånar av dig) och kramas kramas kramas och ha likadana frisyrer så folk inte kan se skillnad på oss, precis som vi brukade. JAG SAKNAR DIG!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0