okej okej

Jag utlovade ett ordentligt inlägg jag vet, men det har hänt massa grejer. Negativa och positiva. Det mest negativa medför dock en positiv sak, att jag kommer till gotland v 48. Jag skall gå på en begravning på måndagen men stannar hela veckan. Och den som skall ner i jorden denna gång är min morfar. Det är hemskt, jag trodde verkligen verkligen inte att han skulle dö nu. Jag trodde åtmisntonde att han skulle leva till jul, eller våren, eller sommaren. Jag är ledsen. Det sista vi sa var ungefär "Vi ses om några veckor". Visst.

Så en tyst minut för min morfar, den bästa i hela världen:
Lennart Larsson - mattelärare och knyppelfreak, gutamålnörd och bokfantast. Stolt far av 3 och stolt morfar av... 6.

Nu skall jag tydligen gå från bibblan för de stängde visst kl fyra idag, irriterande, nu har jag två timmar att slå ihjäl fram tills kl 1800 då det är fackeltåg mot rasism, hosted by CENTERPARTIET! Haha, förra året var det ung vänster som höll i det. Detta är skoj.

Puss puss och god natt, eller nåt sånt.

PS. jobjörn, ge mig ett sånt i födelsedagspresent! :*
kommer btw på höstmötas, vi kan åka till uppsala tillsammans om du stannar på gutaland hela veckan?

Kommentarer
Postat av: Job

ge dig ett vad i födelsedagspresent? ett internet? sånt betalar man ju för per månad

2008-11-09 @ 23:54:39
URL: http://jobjorn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0