Hår, jazz, kort, mys.

Det här skrev jag igårnatt när jag satt alldeles ensam och hade panik för att jag inte ville vara ensam. Sen pratade jag länge med mamma och länge med robin, och tillslut somnade jag, och mådde lite bättre. Nu mår jag helt okej, men jag vill fortfarande inte vara ensam. (Sara är här inatt, det är skönt att ha en så fin vän. hjärta på fina dig)

det enda jag inte ville ha var ensamhet. men ni ställde in, alla tre. plugg, jobb och missade bussar, inget att göra åt. det är klart, jag klandrar ingen, ni kunde inte hjälpa det. men jag kunde varit i helsingborg och sett navid modiri med robin och ida och ernie. istället sitter jag här, internet funkar inte och när jag blinkar med fingret mot ögonfransen blir det salta streck på det. fingret.jag ville bara inte vara ensam ikväll. jag vill inte vara ensam någon kväll. jag tror jag behöver vänner som sover över här nu, tills gabbe kommer och när han har åkt. jag klarar inte av ensamheten mer. hjälp mig nån.


Idag var en bra dag, förutom hårkatastrofen. Det har varit jazz på morfars och det var brabra, och sen var det efterhäng hos mig med sara måns och carro. Vi spelade kort och jag och sara kunde inte komma överrens om reglerna, men det gick bra ändå. Jag gillar ikväll, jag är glad. Förutom håret. Imorgon färgar vi om det, men okej, ni får en bild på hur det ser ut, plus två outfitbilder på måns och saris:



Nu skall vi sova, imorgon är det stjärnanrep. Om jag skall vara ärlig, man blir så otroligt irriterad på dem ibland, men jag träffade rolf, en av medlemmarna i teatergruppen stjärnan då, på bussen. Han var nyrakad, luktade sjukt mycket parfym och hade klätt upp sig med kostym. Han och hans vän skulle till folkparken och dansa. När han gått av tänkte jag "jag älskar dem, så himla mycket". Det är så, de är så underbara och unika allihopa. Stjärnor helt enkelt. Hjärta på dem.

Puss och gonatt (oroa er inte för mig, inte så mycket i alla fall, jag klarar mig.)

Kommentarer
Postat av: robin.

brunt hår är snyggt hår.

2008-11-16 @ 14:26:06
Postat av: robin. igen.

jag vill sova i din lägenhet.

2008-11-16 @ 14:26:50
Postat av: torun

du får det. förlåt att jag inte ringt, men jag var tydligen mer pank än jag trodde. hur mår du?

2008-11-16 @ 14:40:12
URL: http://tokun.blogg.se/
Postat av: angeline

haha nej det var kul att han hade en "vote for pedro" tröja. x'D

2009-02-06 @ 22:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0