madeleine and torun in the sky with diamonds

Igår städade jag och sara min lägenhet och nu är det helt UNDERBART att vara där. T o m garderoben är en fröjd att vara i. Allt är vikt och vackert. Jag gillare. Här kommer bilder från igår och idag:



inte helt klart men oerhörd förbättring mot innan

skura spisen jaa

sara ordnar bland ingredienserna

it's such a gorgeous sight to see you eat in the middle of the night

dagens tok - hade fem sekunder på mig att ta mig till skolan då min väckarklocka inte ringde imorse, therefore, inget smink, håret ser FÖRJÄVLIGT ut under mössan, men rätt bra ändå tycker jag.

madde och jag har nu arbetat hela eftermiddagen med vårat enaktsprojekt, det kommer bli AWESOME!
PLUS att vi skall göra en happening på biblioteket, i äkta 60-tals-anda.

vackert ju, utsikt från bibblan.


puss på er alla, ni är så fina <3

Kommentarer
Postat av: Job

hej torunnporunn! härligt att du följer med till höstmötas. jag tänkte boka båtbiljetter (åt mig själv), har du bokat några? för vi bör lämna ön redan på torsdagen så att jag/vi kan förbereda loesjekursen som ju börjar på torsdagen

2008-11-11 @ 19:13:04
URL: http://jobjorn.se/
Postat av: sara

PUSS!

2008-11-11 @ 19:56:58
Postat av: Job

sara/torunn: skall sara också med till höstmötas? jag behöver en definitiv anmälan och lite personuppgifter (namn, telefonnummer, e-postadress)

2008-11-12 @ 12:27:49
URL: http://jobjorn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0