flytten

Nu skiter jag i det här. Jag pallar inte devote. Jag håller mig till blogg.se även om jag inte riktigt gillar det heller. Hoppas på att i framtiden fixa torun.se. Tills dess blir det den här adressen.

Sitter nu på den andra av tre bussar för dagen. Har hittills åkt båt från Visby till Nynäshamn, buss från Nynäs till Sthlm, och nu är jag påväg till Helsingborg där jag skall hänga med Robin i en timme, kl 0615 kommer jag dit. Sen är det ny buss därifrån till Halmstad och i Halmstad är jag framme kl 0820. Det komiska är att svenskalektionen börjar 0810. Kommer alltså vara minst tjugo minuter sen, sen kommer jag förmodligen somna på den lektionen också. Ojojoj vad jag kommer vara trött.

Min nyfunna fjällrävenjacka luktar rök. Det är ingen mysröklukt heller, det är sån där äcklig inrökt skit. Men jag skall tvätta den när jag kommer hem. Har även på mig Gabbes munkjacka, som luktar Gabbe. Hoppas den fortsätter göra det tills jag kommer tillbaka till gotland nästa helg. Andra fina saker jag fått med mig är en gammal kappa som jag hade i högstadiet som egentligen är för liten men funkar ändå och som är sjukt snygg. En ljusslinga jag fick av gabbe, den är röd och kommer höja mysfaktorn på min balkong något enormt. En mp3spelare som jag också fick av gabbe, han hade en över. Så bussresan hem kommer inte vara lika hemsk som bussresan till gotland. Och två böcker. Nittonhundraåttiofyra av George Orwell som är sjukt bra men väldigt läskig, och Kastanjeallén av någon som verkar mysig. Men nu skall jag försöka sova. Imorgon blir det teaterrep inför sista föreställningen och filmkväll med sara. Vi skall börja se på film så tidigt som möjligt så vi kan sova i normal tid. Vi skall äta kakor och fixa ljuset på balkongen. Allt är bra. Jag är kär, jag är glad, jag är trött. Allt är fint.

Pusspusspuss

PS. Ja, glömde ju skriva det. Fikade med gabbe i lördags, jag kunde inte sluta le, sen gick vi till kollektivet, och jag kittlade honom, sen gick vi ut och rökte och så kramade jag honom hårt och länge och så kysstes vi. Jag förstår inte hur dum i huvudet jag kan vara ibland. Han är ju det bästa som finns, varför i helvete gjorde jag slut med honom? Sjukt tur att han ville ha mig i alla fall. Kärlek på dig gabriel. <3

Gonatt

Kommentarer
Postat av: nettan

devote är läskigt, bra att du stannar här! :*

2008-10-15 @ 04:36:01
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com
Postat av: Emmy

hej socker! vilken himla fin blogg du har, jag skulle verkligen vilja träffa dig snart! synd att det inte hanns med i sommar. Hur går det för dig med allt?

kram

(emmy, norrland, unf(HAHA) osv)

2008-10-15 @ 14:20:06
URL: http://[email protected]
Postat av: sara

Puss, mitt hjärtegull!

2008-10-15 @ 15:57:49
Postat av: Job

jag svarade på din bloggkommentar på min blogg

2008-10-16 @ 00:58:45
URL: http://jobjorn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0