fotfotfotfoto!

Nu är jag här igen. Skall bege mig in i det kolsvarta rummet och få panik över att filmrullen krånglar och inte vill in i spolen. Sen kommer jag vilja tända ljuset för att fixa till det men det kan jag inte för då förstörs allt. Jag saknar christer. Han brukade rulla ut en liten bit av filmen så att resten var inne i rullen så att man kunde hålla i den, men nu måste jag ta ut hela rullen och den hänger och är jättelång och krullar sig fel och åååh det är så meckigt. Kunde han inte gått i pension nästa år? Sen brukade han klippa filmen och lägga in den i negativbladen och allt var rakt och bra och fint. Men jag antar att jag måste lära mig. Så nu går jag in i mörkret. Vi ses senare. Kanske scannar jag in om det blir något bra och jag hinner.

Kommentarer
Postat av: nettan

vad synd att christer slutat, han var alltid hjälpsam när det gällde sånt. och att stå i de där pyttesmå mörka rummen gjorde mig alltid paranoid, och det hjälper ju inte att filmrullen krånglar hela tiden när man vill ut därifrån så snabbt som möjligt. men jag saknar det som fan ändå.

2008-10-06 @ 20:09:37
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com
Postat av: torun

du får komma och hälsa på jaaa!

2008-10-06 @ 22:21:49
URL: http://tokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0