modevisning och popsoffhäng

Onsdagen var en bra dag. Och tisdagskvällen var helt underbar!

Jag och sara plus massa fler var med i en modevisning idag, och vi var sååå fina! Lägger upp bilder imorgon tror jag. Underunderunderbart! Och i övermorgon åker jag till gotland och får äntligen träffa min mami och min ena bror och min syster. Och elin! Åh åh åh. Allting känns så bra och det finns inte i min värld att jag för inte alls länge sen ständigt gick med gråten i halsen. Så fort jag fick en kram eller någon frågade hur jag mådde eller om någon gav mig den minsta kritik började jag gråta, och nu kan jag bara skratta och le hela tiden!

Imorgon skall jag hem till sara och vi skall laga mat och göra en t-shirt-vikar-grej. Det skall bli sjukt kul!

Nu är annie här och skall sova över för att hon bor på något så konstigt ställe som Morup, och det är inte världens bästa bussförbindelser, och hon ville ju se modevisningen (förstår henne, vi ägde). Så nu är det emil jensen i sammetssoffan tills vi somnar och sen skola skola skola. Men allt känns bra.

PUSS!



Ps. Om du läser, du fina fina du, så skall du veta att du är fin. Tack. <3

Kommentarer
Postat av: klara

ska du till gotland, vad kul :) är de modevisningen med hattar och sånt? då måste du lägga upp bilder vill se :)

2008-10-09 @ 12:26:22
URL: http://kklaris.blogg.se/
Postat av: robin.

ja, langa bilder. det är spännande! :)

2008-10-09 @ 19:03:41
Postat av: Rebecca

jag och klas hade stor gräl, så det var därför jag inte kom :/ men jag ville!

2008-10-09 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0