morgon

Nu är det morgon och jag skall till skolan. Men den skjortan jag skulle ha på emil jensen ikväll upptäckte jag igår var smutsig, så jag fick paniktvätta den. Men, mina element är dumma i huvudet! Jag satt igårkväll med långärmad skjorta, tjocktröja plus två koftor och mössa och jag frös nästan ihjäl. Detta visade sig vara ett ännu större problem imorse när jag upptäckte att halva skjortan är dyngsur fortfarande. Elementen är ju inte varma! Så jag får ta med mig den till skolan och lägga den på ett fungerande element ist. Och nej, vi har ingen torktumlare i det här huset oturligt nog.

Nu skall jag duscha, men det är massa folk i trapphuset och jag gillar inte att möta människor i trapphuset. De är läskiga. Jaja.

Puss på er allihopa <3





Kommentarer
Postat av: nettan

min bror har samma problem med elementen i sin lägenhet, och hyresvärden har lovat att göra något åt det i mer än ett halvår nu, men inget händer. sjukt dåligt. hoppas dina element skärper sig!

2008-10-02 @ 12:20:17
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-02 @ 12:24:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

prata med din hyresvärd. :)

2008-10-02 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0