det här kommer bli ett långt inlägg, men inte mycket text.

Eftersom min kamera har självdött så har jag inga bilder på de snygga människor jag träffat de senaste dagarna, så jag tar och lägger upp lite random snygga bilder. de första fyra är tagna från http://cinnamonrain.blogg.se/ från när jag, madde och joel hängde runt på stan och var på myrorna och asian food och allt. Alla är inte med, det finns fler på hennes blogg (ovan). Men jag lovar att jag skall få struktur på det här. Det kommer komma fina gästoutfits med full info om kläderna.


gissa skorna!

madde min älskling


sickna posers jag och joel är

min bror johan är alltid snyggast

john äger alltid alla på festen

linne indiska
tröja cubus (fast den inte syns)
kofta cubus (julias egentligen)
sjal hittad runt lyktstolpe
tights gina tricot
skor converse

olof är snygg och matchar

snygga ida och snygga robin som jag hittade på siesta. oerhört glad för den saken. <3

linne h&m
kjol myrorna
kofta h&m
spetssnöre tygaffären på södertorg i visby
tights gina tricot
skor converse
halsband katthemmet

en till på bästa ida, tagen från hennes bdb. så himla bra och fin och underbar tjej.

fina barnet jag och sara hittade i malmö, lätt dagens snyggaste outfit!



puss och gonatt på er <3

Kommentarer
Postat av: m.

jättefint! men ok. nu till allvaret (höhö jo men jaa, faktiskt) kollaväskan ska bort, likaså sittaviddatan och ljusbilden där jag ser alldeles förfärad ut. så äre bara. klart slut varulvstjut. puss!

2008-09-03 @ 00:37:08
Postat av: mmmmmm. marabou.

tacktacktack det är du också <33 alltså. på den 30:e äre en där bildtexten är "leka med slutartid", den får inte vara där. eller den när jag har datan i knäet den 31 plus den när jag kollar i väskan. förlåt, jag gillar bara dom inte. men du är fantastisk i alla väder, speciellt på hösten för du ser ju så höstig ut tycker jag (:

2008-09-03 @ 00:47:02
Postat av: Ida

- jag är i chock! AW :D att hitta mig själv i din blogg! när jag började kika så tänkte jag "jag vill också träffa torun snart, så ska vi ta fin bild på oss två så får jag också vara med i hennes blogg" så bara rullade jag längre ner och bah! där var ju JAG! värsta grejen.

jag saknar dig åh jag vill träffa dig vi måste ses nästa helg på ett eller annat sätt, jag säger då det.

tusen pussar!

2008-09-05 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0