en underlig känsla

Det känns på ett sätt som att det är vår och varmt ute och skolan snart slutar och man är sådär trött i ögonen och sitter inne vid datorn och snart skall gå ut i solen. En sorglig känsla är det, fast lycklig också, för det är ju sommar och varmt och man skall sitta i en park med fina människor och röka och ha det mysigt och sen gå hem och göra sig i ordning för att gå på fest. Men det skall man ju inte. För det är inte vår.

Å andra sidan känns det som att det är vintervinter och jättekallt ute och man sitter inne i ljuset och har det varmt och mysigt och snart skall man gå hem i mörkret i en mysig kappa och dricka te med nån fin vän. Men det skall man ju inte. För det är inte vinter.

Å tredje sidan känns det som att det är höst och kallt som satan och allting bara är jobbigt och man har egentligen inget vettigt att göra. Ingen att träffa, ingen att sova med, ingen att dricka te med. Men så är det ju inte. För jag har ju någon att sova och dricka te med, och henne skall jag träffa om en och en halv timme. Hon heter carro och är en av de bästa i hela världen. Tills dess är allt bajs, men då blir allt bra.

Förövrigt, uppdatering, jag <3 gabbe existerar inte längre. Det tog slut igår och jag orkar inte prata om det. Det känns hemskt på ett sätt, skönt på ett. Men allting är i alla fall rätt fittigt. Kramar mottages tacksamt.


Det här är jag och sara igår "morse" efter vi hade ätit pannkakor med sirap/sylt. Slitna men fina. Bilder och text om the inflyttningsfest + modevisning kommer. <3<3<3

Kommentarer
Postat av: madeleine

ni är så soeta att jag bara vill käka upp ER med sirap och sylt. och du. vi kan ha det fittigt tillsammans, token min <3 aj löve jo.

2008-09-15 @ 17:32:18
URL: http://cinnamonrain.blogg.se/
Postat av: sophie

söt torun. snart är det myshöst med fina vänner och té i mängder. snart kan man gå runt i tjocka mysiga och alldeles för klumpiga kläder och bara njuta av allt som livet erbjuder, även om det är tufft ibland så finns det alltid någon/något som lyser upp vardagen:) hoppas du inte mår allt för dålig pga gabbe, men det går över förr eller senare. dock är det svårt, har jag märkt den senaste månaden.. men säg till om du vill träffas och dricka te och mysa någon dag. finns här, även om jag betett mig lite underligt på senaste tiden. mycket i skallen. ta hand om dig söttok. puss sophie

2008-09-15 @ 20:23:02
URL: http://gobbledigoook.blogspot.com
Postat av: kim

jag hoppas att allt känns bättre för dig snart, söta lilla tjej. du är värd allt fint i världen och någon dag ska jag komma hem till dig och laga mat i stora lass (som vi hade planerat att göra för längesen), om det är okej förstås. ta hand om dig.

2008-09-16 @ 06:59:01
URL: http://diaryandherself.blogspot.com
Postat av: s

det bästa med hösten är te och vänner!

2008-09-16 @ 09:18:57
Postat av: robin

så söta tjejer!

2008-09-16 @ 17:45:44
Postat av: torun

ni är så fina allihopa söta. jag mådde redan mycket bättre, men när jag läser era kommentarer mår jag tusen gånger ännuännu bättre. <3

2008-09-16 @ 21:16:07
URL: http://tokun.blogg.se/
Postat av: carro

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA TOKUN <3 om jag skulle fått bestämma skulle jag sitta o dricka te o mysa med dig dygnet runt!

2008-09-16 @ 22:34:29
URL: http://ninjafisk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skickar telepatikramar i massor! <3

2008-09-16 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0