hör bra fattar snabbt

Jävla skit, men okej. Det var mysigt en stund i alla fall. Skönt att veta hur det ligger till. Väldigt besviken men vad göra? Någon gång blir det kanske rätt, men inte den här gången. Inte för att det gick tillräckligt lång tid för att veta, men det är ju inte bara mitt beslut heller. Hade det varit det hade det inte blivit riktigt såhär.



Bilduppladdningen funkar tyvärr inte. Men det ordnar sig. Emil Jensen på torsdag, det blir underbart. Någon dag blir det fina outfitbilder på mig och sara från i lördags. Puss

Kommentarer
Postat av: carro

saknar dig. kanns som om jag har varit borta jattelange, och wawa hade varit battre om du hade varit med. ringer dig imorrn nar jag kommer hem, kommer kanske till skolan! puss

2008-09-30 @ 23:18:45
Postat av: nettan

måste bara säga, vad söt du är som inkluderar mig bland dina länkar :*

2008-09-30 @ 23:19:53
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com
Postat av: torun

carro: kom med till helsingborg på torsdag! <3<3



nettan: din blogg är underbar. klart den är med. :*

2008-10-01 @ 00:36:44
URL: http://tokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0