madde och torun facehunting på kulturnattens gator

Inatt var det som sagt kulturnatten. Jag och madde gick verkligen in för att fota alla najs klädda människor vi såg. Det blev såklart mest vänner som fick vara med, men även en och annan utböling ;)
Vi hade ingenstans att skriva upp the outfits, men vi skall försöka komma ihåg så gott det går. Några snyggisar har vi även glömt namnet på, så känner någon sig manad är det bara att lämna en kommentar!

Enjoy - madeleine och torun



linnea, fick vi beskrivning i efterhand så här kommer den!
tröja h&m
kjol jc
tights gina tricot (vi älskar alla gina tricots tights!)
skor maxi eller coop (kawasaki-kopior)
sjal h&m

måns - kommer vi inte ihåg, kanske kommer imorgon

paula
skor bianco
byxor h&m
tisha h&m
skinnjacka second hand
innerjacka kommer vi inte ihåg men den var snygg!

okänd kille som är väldigt lik en sugarplum fair-medlem
skor converse
byxor cheap monday
tröja cheap monday
skinnjacka kommer vi inte ihåg


algot
det enda jag minns är att han blev heeelt vit på alla bilder jag tog. men han var snygg!

samir
jacka second hand
sjal second hand
glajjor hans morfars
byxor h&m
skor kommer vi inte ihåg

(vi tror hon heter louise men rätta oss om vi har fel!)
väska top shop
kjol second hand
tröja h&m
skor puma

de här glömde vi fråga om namn
pojken
tröja åhléns
byxor second hand
skor china (affären)

flickan
skor converse
klänning köpenhamn
koftan kommer vi inte ihåg

sebbe kok
skor converse
byxor mq
tisha junk food
resten minns vi inte

john
byxor cheap monday
skor syns ändå inte haha
skjorta second hand
kofta second hand

alvin
skor converse (börjar bli en trend)
byxor cheap monday
skjortan kommer vi inte ihåg men den var snygg
kofta second hand

amanda (vi blurrade de dumma tjejerna som försökte komma med på mangans fina bild)
skor bianco
byxor h&m
linne gina tricot
jacka gina tricot (jag vill haaaaaaaaa!)
väska grekland

victor
skjorta second hand (victor ville poängtera att det var beyond retro, som förövrigt är min favoritbutik)
byxor urban outfitters
skor urban outfitters
sjal ärvd


Såå, det var allt för oss och nu skall vi tränga ihop oss i den soffan jag sovit på den senaste månaden i väntan på att få lägenhet, att sista natten i den jävla soffan skall tillbringas bredvid madde känns bra. IMORGON FLYTTAR JAG JAAAA!
Men ni får en trött-photobooth-bild på oss:


Gonatt <3<3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fin blogg du har! :)

2008-09-07 @ 12:19:58
URL: http://thehumantrampoline.blogg.se/
Postat av: Linnéa Björnfot

Jag tänkte bara säga vad jag hade på mig (:



Tröja - H&M; märke Divided. (Fått den av min kompis)

Kjol - Ett avklippt, svart linne från H&M!

Leggings- Från Gina Tricot. (blå strumpor från hm, innanför leggings)

Skor - från Maxi eller Coop tror jag. Kawasaki-kopior. (Lånat av min kompis mamma)

Sjal - H&M



Det var nog allt tror jag :D

Ps. Dem där blurrade brudarna, jag tror det var mina gamla konstklasskompisar :P

2008-09-08 @ 01:13:41
URL: http://www.recessionista.tumblr.com
Postat av: Linnéa Björnfot

Ojoj hehe jag ljög! "Kjolen" var från JC, Marvin. o sweatband fr. H&M :D

2008-09-08 @ 01:15:26
URL: http://www.recessionista.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0