lala

Jag fick igång det! Äntligen! Så nu skall jag skynda mig innan det bestämmer sig för att dö.
sara var snygg idag. mycket fin. <3<3

såhär såg jag ut. det var najs. jag <3 baskern.
allt är typ hm och second hand.

fin alvin på manges balkong

outfit för några dagar sen.
tröja svenska akademiens shop
shorts h&m
jacka tiara
sjal lyktstolpefynd
skor converse



Idag var en fin dag. Jag vaknade upp hos en fin en i ett kallt kallt rum. Fick goda frukosten med yoghurt som var god fast jag inte ens tycker om det egentligen. Sen fick jag skjuts till halmstad av en fin pappa till en fin en. Det var väldigt trevligt och vi pratade flytta hemifrån och föräldrar och kaizers orchestra och massa annat trevligt. Sen fortsatte dagen inte lika bra. Jag klarade inte av att gå till svenskaredovisningen så jag struntade i det vilket var DÅLIGT. Sen var det skolfoto och jag tror jag blir nöjd. Sen gick jag och madde och klara till stan för att äta innan Stjärnan-repet vid sex. Vi träffade en simon som bjöd mig på mat. Sen gick jag till fribergs och hookade med carro matilda adrian steffi fredrik och säkert nån mer. Sen gick jag och carro och jag på en promenad och mötte nicki och adam. de var fina. sen fick jag skjuts till stjärnan av maggan peter och thomas och i bilen frågade de ut mig om mitt liv och när vi kom in i mediteket bröt jag ihop. Jag är inte ledsen egentligen, jag vet inte vad det är, men så fort någon bryr sig och tvingar mig berätta allting jag känner och ställer följdfrågor som faktiskt har något med något att göra, då kan det bli för mycket. Så nu är jag fortfarande lite rödgråten. Men allt är bra. Det är väl lite höstdepp eller något sånt. Kramar mottages i alla fall tacksamt. Som alltid.

Igår var också en fin dag. Först hade jag radio och det var himla kul. Jag gillar inet min grupp, men det finns en rolig kille som heter johan som inte heller gillar gruppen som jag hänger med. Vi gick till hanna morris och pratade balklänningar med hon som äger det. Sen hade jag längsta hålan, sen hade jag foto i fem minuter, sen kom alvin bäver vidar och casper och vi och miccha gick hem till mig och gjorde chokladmuffins och drack te. Sen åkte jag som skrivet hem till en fin en och sov i det kalla rummet och kollade på början av en film som verkar väldigt bra. Jag skulle lätt köra replay på igår, det var väldigt mysigt med alla finisar hemma hos mig.

Nu skall jag göra lite mat sen kommer en fältbiolog vid namn ronja som skall sova hos mig. Hon håller på att cykla genom sverige. Galet.

PUSS

Kommentarer
Postat av: madeleine

du är så himla jag vet inte. så mycket bra. och jag kommer aldrig aldrig nånsin sluta krama dig. vissa saker är helt enkelt oföränderliga. <3

2008-09-23 @ 23:03:59
URL: http://cinnamonrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0