varannan tok varannan iko

OMG DET FUNKAR!

Helgen tillbringades mestadels med sara. Vi åkte ut i ingenstans för att festa hos algot, men vi tog fel buss och fick åka tillbaka och bli upphämtade av en mamma till om det var anton eller jonathan kommer jag inte ihåg. Väldigt snällt i alla fall. Sen var det party och sen fick vi skjuts tillbaka av saras mamma. Hon var så gullig och vägrade släppa mig en bit ifrån mitt hus som jag tyckte hon skulle göra för annars måste man köra runt då det är enkelriktat, nej hon släppte mig precis utanför dörren. Så snäll. Som min mamma. Jag saknar min mamma.

I alla fall. På fredagen skulle jag ut med casper men han segade sig i tre timmar så jag somnade och sen när han väl kom till halmstad orkade jag inte vakna. På söndagen fick jag höra roliga historier som jag inte hört förr om människor jag verkligen inte trodde hade varit med om det jag fick höra, har aldrig skrattat så jag fått så ont. På måndagen, igår då, skulle jag och sara göra semlor och påväg från affären hittade vi en nicki och en adam, eller de hittade oss, så vi tog med dem hem och drack te och åt semlor. Och idag var jag hos englunds och sa hejdå till tindra som skall till nya zeeland. Hon fick en semla, tänkte att de kanske inte har de därborta på andra sidan jorden...

Det var väldigt fint att träffa alvar, tindras pappa. Jag fick sitta i hans knä när det inte fanns plats och så började jag gråta (igen) av all kärlek som fanns bland alla fina människor i det där fullproppade köket, plus annat också såklart, men jag blev så himla överväldigad. Då är det bra med en pappa-axel att gråta och snora på.

Här är bilderna från i lördags:



denna bilden togs innan vi fattade att vi var på fel buss. vi var ju pepp och påväg till fest!

ganska fin klänning va

himla fin tjej va


sara, du och jag, vi är bäst på att posa och vi äger alla människor. <3

fest! jill och algot :*

en sympatifull och glad och en full och glad, gissa vilken som är vad? :*

adam var där! ^_______^

anton var där och hade en däckad tjej i knät :P ^______^

vi passar så bra. <3 på dig.



Nu skall jag sova på riktigt. Kärlek och sånt. Hoppas vi ses i helsingborg på torsdag.
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: saraiko

toris! vad jag tycker om dig, det ska du veta om. Puss!

2008-10-01 @ 14:40:53
Postat av: Anonym

Hjälp mig vinna över fuskisarna och vinn en fräsig mobiltelefon på köpet!

Rösta här:



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986





Mvh

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-10-01 @ 14:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0