Blogghelgen

Den här helgen bestämde jag och madde (cinnamonrain.blogg.se) att jag skulle sova hos henne och så skulle vi fixa till våra bloggar så att de blev som vi ville. Med inspiration från bl a moderniteter.devote.se, massa klippande och klistrande i photoshop och en hel del gissningar i fråga om kodningen gick det bra. Det blev inte alls som jag från början hade tänkt, men under resans gång ändrade jag åsikt om hur jag ville att den skulle se ut. Så den blev som jag ville. Sen när vi var klara gick vi ut med maddes hund jackson och fotade. Underbar helg.

Dagens gäst-outfit: Madeleine
tröja h&m  väska myrorna  kjol necessary objects  tights gina tricot  skor keds
tröja h&m
kjol necessary objects
tights gina tricot
skor keds
väska myrorna


torun
'
skjorta mammas gamla
skärp (maddes) second hand
kofta h&m
tights gina tricot
skor (maddes) bloomingdales


puss till nästa gång, och kom ihåg den här adressen: http://cinnamonrain.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: angeline,

söötis där!

gillar dina kläder, som alltid. ;)

2008-08-31 @ 17:07:50
Postat av: madden

åh kärlek kärlek kärlek på dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3 (nu syns säkert inte dom här hjärtanen hellör för min uppfuckade dator) men tusen hjärtan ska du få!! det räcker inte men ja.

2008-08-31 @ 18:00:19
URL: http://cinnamonrain.blogg.se/
Postat av: Job

testkommentar

2008-09-01 @ 00:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0