dancing day


även om det är liiite i oordning så måste denna vara först. sara köpte ljuvliga vaniljhjärtan och åh de var så goda och åååh vad jag tycker om den här bilden!

nu är det i ordning med början av resan uppe och slutet nere. sara köpte även goda bull-grejer till oss på östras när vi väntade på bussen. och så var hon sjukt söt.

jag såg (och var) rätt sliten ut, men det ordnade vi så fort vi hittade en spegel när vi kom fram till helsingborg.

emil jensen var såklart sjukt bra! åååh och jag spelade in hela konserten förutom första låten som vi råkade missa...

och robin var ju där! och fick fatt i en kamera och var snygg.

JA! DET ÄR EMIL JENSEN OCH JAG! aaaah! han kom ihåg mig också, eller kände igen mig för jag pratade med honom en gång efter en konsert i sankta karin-ruinen i visby 2006. det var då jag kramade mikael wiehe också. hihi. ååh. ja!

ungefär såhär - gånger tusen - glad var jag.

emil och sara! <3

helt plötsligt kände jag att min väska var i kaos så jag var tvungen att packa om den. massa saker. lägg märke till tandborsten, tandkrämen och den fina signeringen på skivan!

robin-toris-saris<3

jag hittade en väldigt söt pojke

söt pojke nr ett och två :*

och ida var där! ååh så himla fin tjej, jag gillar dig! <3

hampus-ernie-torun - vi spexade och sjöng

ja, hampus var himla fin. har massa pussbilder också men de får komma upp en annan gång isf.

sara och tok påväg hem med den väldigt försenade bussen. så himla himla bra kväll det har varit!

Ja, kort sammanfattning: sara är bäst, emil ägde, robin är underbar, hampus har mjuka läppar + är söt och väldigt trevlig, ernie pratar mycket om konstigt och är himla rolig, ida är en av de gulligaste jag träffat och jag tycker om mer för varje gång jag träffar, mitt teaterbarn maria var där vilket var mys! Tänk att hon blivit så stor att hon går i nian nu. Åååh gulle på henne. Efter konserten hade vi party utanför med bland annat obligatoriska Papaya-låten, massa håkan, broder daniel, daft punk, vapnet, mera papaya, mera papaya, mera papaya, timo räisänen. Ända tills bussen gick. Eller, vi förflyttade oss lite ibland. En rolig sak var när sara skulle kissa i en buske och jag fick hålla henne i händerna så hon inte skulle ramla (hm... kanske lite utelämnande att skriva om kissning i buskar här men sara säg till om jag är dum, det var i alla fall sjukt roligt). Såklart började vi skratta som galningar och helt plötsligt säger sara "det kommer någon" och så är det en gubbe påväg rakt emot oss. Paniken infinner sig och vi springer snabbt ifatt de andra, och sen visar det sig att gubben skulle åt samma håll, eller so vi trodde, följde efter oss. Så vi skrattade och sprang och själv hann jag med att pussas himla mycket på vägen. Ännu en gång, SJUKT underbar kväll och du MÅSTE jag sova för klockan är två.


tack sara - tack eMil - tack robin - tack hampus - tack ida - tack ernie - tack alla andra som var med! <3<3

PUSS OCH GOD NATT! SOV SÖTT OCH DRÖM FINT!

ps. STORT extra-tack till saris mamma som skjutsade hem mig än en gång. för snäll för att vara sann. puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är så glad. Jag är så glad. Puss till dig och alla i Helsingborg.

2008-10-03 @ 11:33:26
Postat av: robin.

gud vilken underbart härlig kväll! lovely!

och förhoppningsvis ses vi redan ikväll igen. :)

2008-10-03 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0