Gymnasiefesten - ja vi var där.

Vi åkte till falkenberg. Vi tänkte att shit, gymnasiefest, det låter astöntigt, men vafan, fribiljett och inget annat att göra, vad gör man? Man åker till falkenberg, och så gjorde vi det. När vi kom fram till grand var vi väldigt nära på att vända, för herregud, det var helt enkelt blondiner med plattat hår, tubtoppar och kjolar som lämnade väldigt väldigt lite åt fantasin. Det hela var som man kan tänka sig att det var. Högstadiedisco fast med mer alkohol skulle jag vilja kalla det. Det var helt sjukt, och vi skrattade åt alla fula fulla fjortisar. Vi hade himla kul faktiskt, skrattade väldigt mycket gjorde vi, speciellt när en full varbergskille kom fram och raggade på ett minst sagt originellt sätt. Jag knäckte mig och kunde inte sluta skratta. Det var verkligen roligt, varje gång han öppnade munnen dog jag. Man kan sammanfatta nivån på det hela såhär:
När det ena bandet spelade "vi är pojkarna som busar med flickornas små musar", fylldes dansgolvet och alla verkade tycka att det var världens bästa låt. När låten var slut och de körde bra låtar som t ex suspicious minds försvann nästan alla.

Vad har vi då lärt oss av det här? Gymnasiefester är nog inte riktigt vår grej.

MEN! Vi var jäääävligt snygga. Sara hade lila kjol med ett blått band i midjan, och lila rosetter i håret. Jag hade en blå kjol med ett lila band i midjan och blå rosetter i håret. Jag kände mig som en prinsessa, även fast den fulla killen från varberg sa gång på gång att sara såg ut som det. Det är ju sant också. Vi var helt enkelt prinsessorna från halmstad. Tack alla hallänningar för en rolig fredag! Och tack sara för att du är så underbar att matcha med (planen är att vi skall se ungefär likadana ut på måndag i skolan som vi gjorde i fredags). <3





Såhär såg vi ut minsann. Mer bilder på bilddagboken, YouAreDreaming är namnet där.










Jag saknar dig. En vecka kvar tills kärlekslyckan är total. <3<3




PUSS och gonatt nu skall jag äntligen sova. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0