Åsa å sånt


Åsa var och hälsade på så jag fick en dagens outfit även fast jag var sjuk och inte har varit ute idag. På en sketen toa fick hon posa. Carro var också här, vi och linus käkade pizza och kollade Saving Private Ryan, sen i slutet kom åsa men då var carro tvungen att gå till bussen. Så jag började fixa bloggen. Sen hittade jag en bild på sara och åsa från när jag gjorde mitt studiofotoarbete med åsa och sara och emil hälsade på. Sen hittade jag en bild från kulturnatten förra året med linnea. Eller om det var kristallnatten. Fin mugg, exakt likadan som min röda som blev stulen fast blå. Nu sova gonatt!

PS. Jag har inte rökt en enda cigg idag. *Duktig*

Kommentarer
Postat av: Anna

Ånyo är Sandviken secondhand när den är som bäst, inga överpriser som i storstäderna heller :P

Det var från början mest en inlämning för gamla möbler, badkar och sånt men då de flyttade in i gamla gallerian galaxen startade de en klädavdelning. Det finns en del "skit" men man hittar då och då riktiga fynd...



Sen har vi frälsningsarmén på ´storgatan med fler kläder men inte särskilt bra och inte så mycket nytt. Pingstkyrkan bakom biltema har bara öppet på torsdagar och lördagar med soft skohylla.

Annars är rödakorsets kupan uppe på brynäs i gävle starktrekomenderat om ni har vägarna förbi...



Kram

2008-09-04 @ 13:13:25
URL: http://snappla-av.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0