Dagens outfit och modevisningstips!

Nu kommer dagens bästa outfits, förutom de två coolingarna mattias och johanna som kom fram till mig på stan idag och frågade om jag ville vara med i en modevisning på slottsmöllan den trettonde (ja, jag är stolt). Missade att ta kort på dem. Kommer nog en ny chans den trettonde dock. DÅ MÅSTE NI KOMMA ALLA SOM BOR I HALMSTAD! Och sen på kvällen är det inflyttningsfest i min nya lägenhet. Köpte en soffa idag också. Fixade även maddes lugg idag så den blev maaaaassa fin, ta en titt längst ner i inlägget eller inom kort på http://cinnamonrain.blogg.se/.

PUSS!

PS. Som ni ser på översta bilden här är ROBIN HÄR! Det är awesome. Surprise surprise alla halmisar! Har honom just nu i gott förvar hemma hos mig ^_____________^


robin
kofta h&m
sjal kappahl
byxor cheap monday
skor converse
siesta-08-påsen dykt upp ur tomma intet

carro
återkommer om outfit-info

joel
jacka second hand
tisha soda
byxor second hand
skor converse
sjal jc

madde
tisha urban outfitters
tights h&m
kofta delias
shorts lilu by pacific sunwear
skor keds
hårspänne (toruns) h&m

Kommentarer
Postat av: klara

hej tok :)

2008-09-05 @ 23:40:33
URL: http://kklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0