herregud!!

Jag var nyss inne på blondinbellas blogg. Jag har sett ett klipp med henne på youtube en gång och hört talas om hennes blogg som enligt det jag hörde var hemsk. Nu hade jag så tråkigt, hade kollat alla nya bilder på bdb, läst alla bloggar jag följer, osv. Så jag tänkte, jag skall i alla fall kolla.

Nu mår jag ärligt talat dåligt på riktigt. Hon är ju hemsk! Allting är ju helt sjukt! Jag får panik så fort jag ser henne! Att hon ärligt talat ser ut som en gris gör det inte bättre. Jag skäms å hennes vägnar. Och så är hon ledamot i MUF Norrmalm. Bara det berättigar spöstraff. AAAAAAAH! Nu skall jag powernappa en halvtimme innan jag skall till skolan igen och hämta en kamera. Sen är det sleepover med madde carro och sara. Det blir mysmys! Skall försöka få bort bilden av blondinbellaidioten ur huvudet också.

PUSS!



När jag kom till hm idag för att säga hej till carro påvägen hem så såg jag mig själv trodde jag först! Min tröja (som jag hade på mig när jag bar upp soffan till tredje våningen och inte har tvättat, den låg i en kartong med andra smutsiga kläder som tjänstgör som tvättkorg för tillfället, stackars carro visste inte det när hon vaknade imorse. Men jag tror hon fixade det på nåt bra sätt för hon luktade gottgottgott) och min kjol och min hårfärg. Det dumma är att jag hade aldrig tänkt på de här kläderna tillsammans på det här sättet. Carro fixar ihop min kläder så det blir skitsnyggt allting.

I alla fall:
Carro
skor ingen aning
tights h&m
kjol från när jag var liten
tröja (det står I <3 ET btw) tiara

SNYGG TJEJ!

Kommentarer
Postat av: S

Ser ut som vagabond skor?

2008-09-12 @ 16:04:47
Postat av: torun

det kanske det är. hon kommer nog hem till mig snart så jag skall fråga.

2008-09-12 @ 17:48:52
URL: http://tokun.blogg.se/
Postat av: CARRO

det är icke vagabond-dojjor! det är gamla, gamla dansskor från tidigt 90-tal :)

2008-09-12 @ 18:14:56
URL: http://ninjafisk.blogg.se/
Postat av: Job

jag borde få lite credit för att du kan formulera saker som "berättigar spöstraff" XD

2008-09-12 @ 23:55:35
URL: http://www.jobjorn.se/
Postat av: S

Oohh, fasen vad flashigt:)

2008-09-13 @ 16:07:18
Postat av: S

okej, fasen vad flashigt:)

2008-09-13 @ 16:38:29
Postat av: torun

haha, okej, cred jobjörn för uttrycket om att blondinbella berättigar spöstraff för sitt äckliga engagemang i MUF. <3

2008-09-13 @ 17:17:38
URL: http://tokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0