hungry tok

Jag är sjukt hungrig. Igårkväll tog jag, hampe och carro varsin kartong/knyte med täcke och lakan och traskade iväg från linus hem till min nya lägenhet. Där tog vi en cigg på balkongen för första gången, sen kom jag på att jag glömt min tandborste och den lilla mat jag hade kvar hemma hos linus.

Sanningen är att jag är pank. Jag har aldrig varit såhär pank. Jag har inte råd med mat just nu. Men mamma skulle sätta in pengar för soffan jag köpte i fredags så då kan jag nog klara mig ett tag till. Har ju klarat mig i en vecka på ingenting nu så det skall nog fixa sig. Och så kommer mamma hit och hälsar på på onsdag! Då blir det dagens outfit skall jag säga er!

Nu skall jag gå till skolan och använda de fyra mynt jag fick av hampe igår som han hittade i sin ficka, och de mynt jag hittade i en väska som legat nerpackad, till ett frukosterbjudande bestående av en kopp te och en fullkornsmacka med ost och paprika (såklart blev jag ännu hungrigare nu vid tanken på mackan).

Det här är också surt: jag HADE kunnat göra te, för jag har te och micro och vatten, men nej, jag tog inte med mig lådan med muggar för jag tänkte att den var för tung. TABBE!

Puss på er och glöm inte modevisning och inflyttfest! <3


Såhär snygg hade jag varit om jag hade varit mätt och färgat om håret i tid för att minimera risken för ful utväxt.

glajjor amnesty second hand

Kommentarer
Postat av: madeleine

firefox aegooor och du är förjävla snygg. <3

2008-09-08 @ 21:44:17
URL: http://cinnamonrain.blogg.se/
Postat av: erik

naw tack så jätte mycket :) det värmer.´:).

den här bloggen är klockren ! :D ska lägga den som favorit, kul med en inaperations blogg som visar alla möjliga stilar , klockrent :)

2008-09-10 @ 10:02:51
URL: http://inzperation.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är massa bra. och du är så söt!

2008-09-11 @ 15:38:06
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0