jag är på botten

Jag mår lite dåligt över det här. Kollade just min statistik. Jag har färre besökare nu än när jag startade den och det inte stod någonting! >_< Ni får ju läsa! Och kommentera! Så jag blir pepp och skriver mer så att fler läser och tillslut kanske jag hamnar på bloggtoppen! (haha no way in hell men det hade ju varit rätt lustigt. Var btw inne på några där häromdagen. HEMSKA BLOGGAR de flesta. Några var lite fina, men jag förstår inte vem som läser de äckliga rosa opersonliga bloggarna utan intressanta tankar och synpunkter och varför? (okej, min är också rosa, men inte sååå rosa! Jag blandar i alla fall upp det med lite andra färger och lite snygga outfits!))

Kommentarer
Postat av: nettan

statistik är alltid deprimerande. det bästa är att försöka låta bli att bry sig om det och intala sig själv att de som väl tittar tycker att det är riktigt bra, haha :)

2008-09-12 @ 13:10:53
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0