looking back

Det var den tjugonde augusti, och det var fortfarande sommarlov. Allt var härligt och jag och den bästa Sara jag vet var i Malmö för att se Kaizers Orchestra och även vältra oss i second-hand-affärer i den stooora staden. Det finns mycket att säga om den dagen, och jag har faktiskt skrivit en jättelång beskrivning av den på last.fm (http://www.last.fm/event/706875/reviews) så jag pallar inte skriva om det. Men vi hoppade hage på en rolig cykelväg och allt var underbart. Det blev två mycket fina bilder av det också som jag tänkte lägga upp:

Sara

linne second-hand
kjol indiska
väska second-hand
kofta (inte säker med tror) h&m
sjal (ingen aning men tror hon köpte i italien)
skor (inte heller en aning, skall fråga henne imorgon)



tröja cubus
linne kappahl
byxor h&m
skor converse

PUSS!

PS. Om ni är i Malmö, ta er till Mölleplatsen och följ instruktionerna på vägen. Oerhört trevligt, varmt, svettigt, roligt, gulligt.

Kommentarer
Postat av: sara

Ni är himligt fina! mysigt med hopphage.

2008-09-04 @ 22:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0