nu kommer det ett sånt där långt inlägg igen för att jag inte haft internet på några dagar.

Sitter på golvet i min hall och vänder på bilder i datorn. Jag har inte fixat internet än så jag lånar grannens och jag får bara signal här. Igår kom mamma, idag åkte mamma. Jag började gråta och ville inte att hon skulle åka. Och jag är jätteförkyld så jag vart dubbelt snorig. Vi har i alla fall fått in soffan. Och ett litet trebent bord, fyra fula stolar, en fin femtiotalslampa, en gitarr, en trumpet, stekpanna och kastruller, mat. Högtalare, ett nattduksbord, några få bestick och lite annat. En tv också och en digitalbox, men ännu så länge har jag ingen antennsladd. AAAH jag får panik jag vill ju kolla på tv! Mamma hade även hittat en sån emaljmugg som jag har letat efter jättelänge för att den jag hade blev stulen i skolan. Den gamla var röd med vita blommor på, den nya är gul med bruna äpplen. JÄTTEFIN. Iiii love it! Ni får se allting när ni kommer hit på lördag, från kl 1700. Ring om ni inte hittar, om ni inte har mitt nummer, ring nån som har det eller häng på nån som skall hit! Alla är välkomna, och man kan gärna ta med sig någon kaka eller något om man vill. Nu kommer lite dagens outfits från de senaste dagarna och lite annat. Äldst nederst.



Åh jag är så trött så jag orkar inte skriva bildtexter. Ni får fantisera.

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: martin

hemskt alternativ medelklass...

2008-09-14 @ 23:04:47
Postat av: Anonym

väldigt många fina bilder, och kläder! (:

2008-09-15 @ 08:00:08
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0