Pancakes and politics


På söndagen, igår då. Vaknade jag upp i madeleines rosavita flickrum. Sen gick jag ner till hennes familjs vita kök där det fanns nygräddade american pancakes och bacon väntandes på mig. Lönnsirap som är något av det godaste som finns har jag inte ätit på år och dar, men nu fick jag en riktig frukost american style och då var lönnsirap en självklarhet. Ett ps: jag ÄLSKAR maddes familj och jag ÄLSKAR madde. <3 på henne.




På kvällen tittade jag på film med den här snyggisen, och vi diskuterade anarkafeminism och korkade tjejer med maskering. Hon var så snygg så hon fick bli dagens gäst-outfit.

Carro

blus vila
leggings h&m
väska second hand
halsband (återkommer om det)
skor converse
kasetthalsband h&m


puss puss

Kommentarer
Postat av: madden

och jag (och min familj) älskar DIG! mamma igår: "men åh madeleine du har verkligen de sötaste kompisarna". fint va? pusspusspusss på dig nöt <3



stort ps.

du är så himla omtänksam och bra. TACK.

2008-09-01 @ 17:08:43
URL: http://cinnamonrain.blogg.se/
Postat av: madden

ja det var ju det jag menade om mitt ps, gud så fint! :) tacktilltusenminraratok <3

2008-09-01 @ 18:56:20
URL: http://cinnamonrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0