det är i sanning sanning så att säga

Såhär är det: jag har inte glömt bloggen. Jag älskar fortfarande bloggen och önskar jag kunde skriva inlägg mest hela tiden. Problemet är att min nya lägenhet har jag inget internet, överhuvudtaget. Den stackars granne som jag lånat trådlöst av ibland har nu lösenordsskyddat det. Så nu är det biblioteket som gäller, för jag har inte råd med bredband. Här är bilder från de senaste dagarna, äldst nederst:



Fredag. Var på fest hos hanna men var trött så jag åkte hem i en bil där man fick skriva sitt namn i taket. När jag kom hem kände jag mig väldigt snygg vilket resulterade i posing framför femtiotalsspegeln.

Fredagens dagens outfit:
klänning indiska
byxor h&m
halsband second hand
kofta h&m

Onsdagens dagens outfit:
tisha hedvigs mammas (text: sollentuna volleybollklubb 1960)
shorts h&m
tights gina tricot

Tisdag:
klänning lånad från en viss teatergarderob (jag skall lämna tillbaka jag lovar!)

regnbågen var där

var tvungen att ta med den här bilden för att adrian är så klockren.

ibland kommer min inre hippie fram

joel funderar

såhär såg jag ut förra fredagen.
kjol second hand
skor second hand
linne indiska
strumpbyxor åhléns
halsband second hand


Nu till funderingar över livet universum och allting.

Jag tror att om jag hade varit kille hade jag blivit kallad ett svin. Men vad skulle jag göra? Vad vill ni jag skall göra?
Vissa kommer komma fram med sina moralpekfingrar (ni kan ta er nånstans btw) och säga att det är för tidigt och du måste vänta och blablabla. Men det pirrar ändå. Vad skall jag göra åt det? Måste jag lära mig vara ensam med mig själv? För helvete! Jag vet hur man är själv! Jag har inga problem med det, jag har varit det hela mitt liv. Och jag blir inte olycklig. Jag tycker om att vara själv, men inte när det finns nån bättre att vara med än bara mig själv. Det är så jag känner just nu. Du är fin.

Om en halvtimme skall jag vara på skolan för att preparera. Vi skall moppa golvet, gå igenom pjäsen igen, sminka oss, peppa, osv. Jag vet inte om det här blir bra. Det enda jag vet är att jag har jävligt mycket slem i halsen och hostar jättemycket och att jag är fett nervös. Premiär premiär premiär. Vi börjar kl sju ikväll, så var där fem i sju om ni vill se! Vi spelar imorgon också kl 1500. Det är i Bergmansalen på Sturegymnasiet i Halmstad och det är GRATIS. Högkvalitativ kultur à Moliére när han är som bäst. Don Juan är det som visas. Finns även chans 16 oktober.

En annan sak är att alla jag vill vara med just nu är långt borta. Madde är i laholm, sara göteborg, elin gotland, hedvig uppsala, alvin ingela carro jobjörn toveh robin och de andra i malmö och jag vill också vara med. Saknar speciellt en av er.

Nu ringde alarmet. Dags att gå till skolan. Hoppas någon av de andra har cigg. Jag dööööör.


Puss jag älskar er allihopa! (utom ni ovan nämnda moraltanter och moralgubbar)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: olga

http://www.google.se/search?q=Olga+Dipprovning&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a

2008-09-20 @ 17:17:44
Postat av: Anonym

du är cool. väldigt cool!

2008-09-20 @ 19:17:31
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/
Postat av: Job

fast jag är ju inte alls i malmö :( jag önskar att jag var det

2008-09-21 @ 01:37:11
URL: http://www.jobjorn.se/
Postat av: Alvin med vinnar V

du var saknad :( . vi kastade en sten för dig , haha . skoja. gud vad rolig jag , men ska sluta nu så du inte skrattar ihjäl dig

2008-09-21 @ 18:57:08
Postat av: sara

fina fina du! :*

2008-09-21 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0