tisdagonsdagTorsdag

Ibland blir jag bara galen. Ibland går jag ut på krogen en onsdagskväll och somnar inte förrän halv fem när jag skall upp kl åtta. Förlåt alla klasskamrater, jag vet inte vad jag pysslar med, men det var roligt, behövligt och jag fick dansa till timo räisänen. Sen kan det gå så dåligt att jag blir arg för saker som andra tycker är skitsaker. Men jag vet inte, jag vill inte att mina kläder skall vara allmängods. Jag tycker om mina kläder och jag vill liksom ha dem för mig själv. Det kanske är egoistiskt, men folk kan väl ha sina egna kläder? Jag kan låna ut kläder visst, det gör jag ofta, men då vill jag ha tillbaka dem dagen efter. Och lånar jag själv kläder av någon och inte lämnar tillbaka dem dagen efter, så använder jag dem åtminstone inte igen. Speciellt inte när jag är full (okej, jag är aldrig full, men hade jag varit det). AAAH. Så, det var skönt att få ur sig det. Och jag vet ju att du läser. Förlåt, men jag är såhär ibland.

I alla fall, så har det varit fina dagar, i förrgår kom arvid och ronja och pratade gotländska med mig så jag kände mig alldeles hemma. Igår ringde casper och drog med mig och ronja ut med bäver, nordh, kim och en till ronja och nån mer brud jag inte har en aning om vem det var. På b&b satt vi och pratade kärlek, fylla, polacker, slagsmål, sen dansade vi men jag dansade slut på casper på en låt så han gick från dansgolvet och jag och ronja ville icke dansa själva. Sen var det fyllehunger och ronja och casper åt couscous medan jag käkade ost och bacon. Sen satt jag och casper med varsitt täcke på balkongen och var sentimentala och pratade kärlek och förhållanden och berättade om hur många gånger vi blivit heartbroken osv osv. Sen tyckte casper att min säng var stor nog åt båda men nej, ronja var hardcore och låg på golvet så han fick gott ta soffan.

Imorse när jag letade efter mina cigg trodde jag han hade snott dem som hämnd för att jag inte ville dela säng med någon, förlåt för att jag trodde det om dig casper. Jag hittade dem under sängen.

En annan sak som är bra är att jag fick lim av ronja som tack för att hon fick landa här på sin cykeltur! Så nu är det full fart på mitt album igen. Kom ihåg att kolla in det när ni är här nästa gång.

På dagen igår glömde jag förresten skriva, var jag med rebecka vilket var mys. Hon bjöd mig på mat och vi gick runt i stan och tittade på solen, sen gick vi hem till mig och pratade, rökte och myste. Vilket är precis vad jag skall göra nu. Okej, inte prata kanske för ingen är här. Bilder kommer kanske senare. PUSS

PS. Sara, om du läser, RING MIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA

2008-09-27 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0