uppdateringen

här har vi helgen i bilder.


Första dagens outfit på ett tag.
torun
skjorta second hand
byxor mattias sytt
tights gina tricot
skor second hand (fick dem av mamma efter att ha spanat på hur länge som helst men inet haft råd. TACK MAMMA!)

Speciellt outfit i och med modevisningen på gamla tegelbruket där temat var second hand blandat med rymden. Det var inte riktigt såhär jag såg ut. Hade turkosa tights och andra skor (till den här outfiten hade jag även en mopedhjälm som jag var lite besviken över, men jag ägde i det andra ombytet). Jag madde carro och sara gick allihopa och det var himla kul. Och så kom ju:


IDA OCH ROBIN! De var här för min inflyttningsfest och det var underunderbart. Jag gillar er, så ni vet.

Carro och Joel var också där. Vi satt och chillade en stund innan vi gick för att kånka kartonger. Jag gillar er också, hur mycket som helst. (Jag lägger bara upp bilder på folk jag gillar här)

Mitt svenska hem...

Mitt svenska HIPPIEHEM!

Fina sofie som hade sjukt fin klänning och tog med sig jättesöta små rosa koppar.

torun fixar musiken, hampus och mange verkar roade av något.

sara hade med sig jättegoda rulltårtor. Jag lyckades dock bara få ett bett på någons bit. Men det var gott.

Två fina tjejer vid namn carro och åsa. <3 på dem.

Nicki var där, vilket var mycket uppskatat av undertecknad! :*

sara stoltserade med sin nya väska precis innan vi skulle ut på krogen. Mycket fin väska, mycket fin kväll. Tack alla som kom och tack för alla presenterna!

Dagen efter... sovandes robin och halvsovandes alvin.

Vaken madde och nyvaken vidar.

Madde gick till bussen, sara kom och hjälpte till med pannkakor och sen var det pannkakskalas.

Fin tjej.

Fin kille (fin tröja, min mamma har stickat)

dagen-efter-jag-orkar-inte-med-att-ta-hand-om-denna-otroliga-röra-cigg.

Fina tjejer.

Måndagens outfit blev alvins snygga mössa. Tack för lånet.

Det kommer kanske fler bilder från modevisningen i framtiden.

Luvv

Tok

Kommentarer
Postat av: Alvin

Fin fint ! tack för allt

2008-09-16 @ 21:18:29
Postat av: nettan

jag måste säga att jag gillar din gula soffa!

2008-09-16 @ 22:15:34
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja! Vad schysst kväll och allt. Tusen pussar

2008-09-16 @ 23:24:32
Postat av: Anonym

oh väldigt härliga bilder, vänner är livet och väldigt mycket fina kläder. oh. otroligt massa fint!

2008-09-17 @ 07:33:35
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/
Postat av: robin

förbannat härlig helg!

fina människor, fin torun, pannkakor och hela köret.

tack toris. :*



ps. jag lånar lite pikshurz!

2008-09-17 @ 21:14:13
Postat av: vivviiv

NAWWW!!!! fin blogg du har torun <3

2008-09-19 @ 13:30:14
Postat av: malinm

Så härliga bilder :)

2008-09-19 @ 13:37:25
URL: http://malinm.se
Postat av: kakka

jag ska börja klä mig så snyggt så man hamnar på din blogg..mitt framtida levnadsmål. puss

2008-09-21 @ 18:29:20
URL: http://kakkz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0