Dagen som började för sent.


(Bild från en gång för längesen då jag hade fint hår och hälsade på i visby)

Jag hittade ingen kamerasladd för tydligen är stället där sladdar förvaras i det här huset flyttat och ingen har talat om för mig var sladdarna numera ligger. Jag tyckte det var onödigt att ta med min egna kamerasladd för det finns typ fem miljarder här, men tji fick jag.

Nu sitter jag med gabbe bredvid mig, spelandes på sin mobil, och sara på madrassen på golvet, skrivandes sms. Det känns underbart. Imorgon skall jag fråga var sladdarna finns, och då kanske dte blir något fint litet blogginlägg med bilder och förklaringar över vår underbara dag vi hade idag (haha, nu blir ni nyfikna va? Kom tillbaks imorgon så!), och på lördag skall vi vara i stockholm hela dagen så på kvällen eller söndagen blir det nog ett ännu roligare inlägg. Plus att jag skall visa sara visby i dagsljus imorgon, så det blir skoj! Och så skall vi på konsert, på krogen och på fest. Mmmm, vilken fin dag imorgon kommer bli. Nu skall jag sova bredvid min underbara och så skall vi gå upp kl tolv. Duktiga oss. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0