magontet

Kan jag tala om för er, är borta. Det försvann igårkväll, och har inte kommit tillbaka än så länge. Jag somnade utan ångest, jag vaknade utan ångest. Jag gick i skolan utan ångest, jag var t o m på svenskan utan ångest. Jag grät inte. Inte ens lite. Det är storartat. Det är som att först mådde jag lite dåligt, sen träffade jag en som gjorde att jag mådde bra, sen var det något som förändrades, och jag mådde dåligt igen, över allt jobbigt, sen fick jag veta hur det låg till, och så försvann det dåliga. Inte allt, men lite.

Nu skall jag fixa så jag mår bra igen, sen får vi se vad som händer. Men prio ett är att fixa bort allt dåligt om det går. Och imorgon är det emil jensen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0