måndagsångest

Ja, alltså. Jag har för många ogjorda arbeten för mitt eget bästa. Känner hur allt hopar sig och hotar att göra mig till en misslyckad människa. Jag känner mig lite som en misslyckad människa. Jag kommer hamna i kassan på ica, i en sumpig lägenhet i nån förort med utväxt i håret och en äcklig heltäckningsmatta som jag inte har råd att byta ut. Fan. Snälla säg att det kommer ordna sig. Jag vill inte ha utväxt i en sumpig förort med en äcklig heltäckningsmatta och ett jobb på ica.

Kommentarer
Postat av: S

jag känner ungefär detsamma idag, det suger! I morgon blir det bättre...

2008-10-20 @ 13:54:06
Postat av: robin.

ska vi bli pluggkompisar?

2008-10-20 @ 14:54:51
Postat av: Job

om allting skiter sig kan du ju faktiskt alltid börja på universitetet

2008-10-20 @ 15:23:15
URL: http://jobjorn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0