Lördagen den sjätte - en speciell dag

Idag är det lördag. Lördagen den 6 september. Det innebär flera saker. Dels att det är sex dagar kvar till alphabeat i köpenhamn, sju dagar kvar till modevisningen på slottsmöllan, sju dagar kvar till min inflyttningsfest (där alla får komma och inträdet är ett bestick, inget engångsgrejs bara), två dagar tills jag får hem min soffa, fyra dagar tills min mamma kommer och hälsar på, en dag sen robin kom hit, 50 dagar sen jag och gabbe kysstes första gången, en timme kvar till kulturnatten invigs, OCH EN DAG KVAR TILLS JAG FÅR NYCKLARNA TILL MIN LÄGENHET AAAAAAH! Min alldeles alldeles egna fina lägenhet med balkong åååh. Jag längtar.

Såhär skall jag och robin se ut när vi röjer stan ikväll:


robin
tisha dykt upp ur tomma intet
kofta h&m
sjal second hand
byxor cheap monday
skor converse
knapp kulturnatten
cigg lucky strike ;)

torun
linne nordic safari/koola anna
kofta h&m
shorts h&m
tights gina tricot
strumpor sol & sand
skor second hand

fler nice outfits kommer ikväll/inatt.

puss!

Kommentarer
Postat av: Åsa

snygg outfit häääääär! och gött med massa kul att se fram emot :)

2008-09-06 @ 18:57:41
URL: http://oroshjaerta.blogspot.com
Postat av: sofie

Du har så jävla skön still alltså, gillar det! :)

2008-09-06 @ 23:38:47
Postat av: Alvin.

Haha , King Magazine nästa.tack för igåras

2008-09-07 @ 08:46:48
Postat av: Betti

Du e så jääävla snygg Torun! <3

2008-09-08 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0